پایان اسفند، آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن و عترت

خبرگزاری شبستان: ثبت نام سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از (۵ اسفند) آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز(۱۰ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت روز جمعه(۱۱ اردیبهشت) در رشته های مفاهیم قرآن(مقدماتی،تکمیلی و تدبر در قرآن) و مفاهیم نهج البلاغه و حفظ قرآن کریم(جزء اول، سه جزء اول، جزء ۳۰، جزء ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و کل) برگزار می شود.

 

طیب صفری، با اشاره به آغاز ثبت نام اینترنتی این آزمون از (5 اسفند) و ادامه آن تا پایان سال، ابراز کرد: ثبت‌نام در این آزمون از طریق درگاه آزمون‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.qia.ir امکان پذیر است و همزمان نیز امکان ویرایش اطلاعات داوطلبان وجود دارد.

 

وی هزینه ثبت نام داوطلبان در این دوره را مانند آزمون گذشته 50 هزار ریال عنوان و خاطرنشان کرد: پرداخت این فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام امکان پذیر است و هریک از داوطلبان قبل از ثبت نام باید نسبت به خرید سریال ثبت نام اقدام کنند.

 

معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه، از فراهم شدن امکان ثبت نام شرکت کنندگان به عنوان داوطلب آزاد در این آزمون خبر داد و گفت: با توجه به اینکه غالب مخاطبان این آزمون را قرآن آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی تشکیل می دهند تمهیدات لازم برای مراجعه مسئولان موسسات به این درگاه الکترونیکی و پرداخت شهریه تمامی قرآن آموزان همراه با خرید سریال ثبت نام برای آنان در یک نوبت پیش بینی شده است.

 

صفری، خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از رشته‌ها و منابع سیزدهمین آزمون قرآن و عترت می توانند به نشانی اینترنتی www.qia.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 443217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha