مسابقه کتابخوانی روشنی مهتاب و طرح داغ بی نشان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان : مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی یزد با اشاره برگزاری برنامه های متنوع در ایام فاطمیه(س) گفت: طرح "داغ بی نشان "و مسابقه کتابخوانی "روشنی مهتاب "با هدف شناخت سیره و سبک زندگی حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا دشتی مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره برگزاری برنامه فرهنگی در ایام فاطمیه اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی روشنی مهتاب به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری یزد گفت: این مسابقه از تاریخ 15 اسفندماه لغایت 20 فروردین توسط ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد برگزار می‎‎شود.

 

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند جهت دریافت کتاب مسابقه با 50 درصد تخفیف به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری یزد مراجعه کنند و یا از طریق آدرس اینترنتی  mobasherghadir.irفایل‎‎های  word ، pdf، جاوا و اندروید آن را تهیه و در مسابقه شرکت كنند.

 

دشتی افزود: برندگان این مسابقه از طریق قرعه کشی در روز ولادت حضرت زهرا(س) مشخص می شوند  و به رسم یادبود هدایای نفیسی از جمله کمک هزینه سفر به عمره، عتبات عالیات و مشهدمقدس و... به آنها اهدا می شود.

 

وی در ادامه با اشاره برگزاری برنامه های دیگر در ایام فاطمیه گفت: طرح داغ بی نشان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و حوزه علمیه حضرت زینب(س) در 110 مدرسه مقطع راهنمایی و دبیرستان دخترانه برگزار می شود.

 

دشتی افزود: این طرح باهدف شناخت سیره حضرت زهرا(س) با حضور کارشناسان مذهبی حوزه  علمیه در مدارس با پاسخگویی شبهات و تبیین شخصیت آن بانوی بزرگوار برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح داغ بی نشان از تاریخ 13 تا 26 اسفند در سطح مدارس برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 443933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha