حضور گسترده شهرداری در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با اشاره به گستردگی فعالیت های شهرداری گفت: شهرداری علاوه بر فعالیت های خدماتی در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز حضوری گسترده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، وحید رضا خباززاده یزدی، سحنگو و رئیس کمیسیون برنامه بودجه شورای اسلامی شهر یزد امروز( 7 اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت « هفته شورا» در محل شورای شهر یزد  با بیان این که ما نمایندگان مردم و صنوف مختلف هستیم، گفت: امسال سعی بر این است تا طی بررسی تعرفه عوارض از نظرات کارشناسان خبره و صاحب‌نظران بیشتر استفاده شود.

خباززاده گفت:  امروز شهرداری صرفا نهاد خدماتی نیست بلکه شهرداری به نهاد اجتماعی تبدیل شده و در برنامه های فرهنگی و ورزشی، مذهبی، ملی و نمایشگاه های کتاب و مساجد فعالیت دارند.

وی افزود: در سال 94 هزینه های متعددی داشتیم که شامل آسفالت معابر بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ريال، پیاده روسازی بالغ بر 50 میلیارد ریال، درز گیری آسفالت، پارک مهرآوران بالغ بر 10 میلیارد ریال، پارک حسن آباد بالغ بر 15 میلیارد ریال، مخازن بتنی و ایجاد آن بالغ بر 2 میلیارد و500 میلیون ریال از جمله این فعالیت ها است.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: تکمیل کتابخانه مرکزی، فرهنگسرای کوثر، عملیات بهسازی پارک ها، اجرای 25 هکتار فضای سبز، تکمیل بدنه حشینی شاه طهماسب، تکمیل و احداث آتش نشانی آزادشهر از جمله فعالیت های دیگر این شورا است.

خباززاده با اشاره به رفع ترافیک در شهر یزد گفت: سیاست کلی شورا انتقال مجموعه های ترافیک زا به خارج از شهر است که در این راستا نیز الان برنامه هایی داریم.

وی ادامه داد: ما برنامه ای در زمینه انتقال بنگاه ها خرید و فروش ماشین به خارج از شهر را داریم و با انتخاب پارکینگ هایی سعی بر کاهش ترافیک در شهر یزد داریم.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با اشاره به گستردگی فعالیت های شهرداری گفت: شهرداری علاوه بر فعالیت های خدماتی در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی جامعه نیز حضوری گسترده دارد.

 

کد خبر 539460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha