توزیع کتابچه های آموزشی عیدانه در بین دانش آموزان دوره متوسطه اول

خبرگزاری شبستان: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان از توزیع کتابچه های آموزشی عیدانه در بین ۶۳ هزار دانش آموز دوره متوسطه اول در استان گیلان خبر داد.

جابر اخلاقی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه برای بیش از 63 هزار دانش آموز دوره متوسطه اول استان عیدانه تهیه شده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کتابچه های آموزشی عیدانه از 20 اسفند در مدارس توزیع می‌شود.

 وی اظهار کرد: هدف از کتابچه‌های عیدانه برای این بوده که امسال دانش آموزان دوره اول متوسطه در پایه های هفتم و هشتم در تعطیلات عید با پاسخگویی به این کتابچه ها در تعطیلات عید، وقفه و خللی در روند آموزشی شان ایجاد نشود.

اخلاقی تصریح کرد: ما کتابچه عیدانه را طبق بودجه بندی دروس که خلاصه‌ای از تدریس درس‌های مربوط به ماه‌های بهمن، اسفند است را تهیه کرده‌ایم که دانش آموزان با مطالعه آن، عقب ماندگی‌های درسی خود را جبران کنند.

وی در ادامه بیان کرد: کتابچه عیدانه دارای مطالب متنوع تمام رنگی در 50 صفحه طراحی شده که امیدواریم به موقع در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و با برنامه ریزی که به عمل میآید سعی می شود از محتوای این مجموعه آزمون هماهنگی به عمل آید تا نمره آن به عنوان نمره مستمر آن ماه محسوب شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه از معاونین آموزشی مناطق، مدیران مدارس و سایر همکاران درخواست کرد با برنامه ریزی و توزیع به موقع عیدانه بین تمامی دانش آموزان شرایط استفاده و بهره مندی دانش آموزان از این بسته آموزشی را فراهم کنند.

پایان پیام/

  

کد خبر 444388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha