کانون های مساجد در تعمیق معنویت و هدایت سیاسی جامعه نقش دارند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه اهل تشیع کامیاران با تاکید بر به روز کردن فعالیت های کانون های مساجد، گفت: کانون های مساجد در تعمیق معنویت و هدایت سیاسی جامعه نقش دارند.

حجت الاسلام علی اشرف علیمحمدی، با تبریک سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج گفت: کانون های مساجد در واقع پایگاه های اجتماعی و فرهنگی هستند که در توسعه و تعمیق معنویت در جامعه تاثیرگذار هستند.

 

وی با تاکید بر به روز کردن فعالیت های این مراکز فرهنگی اظهار داشت: کانون های فرهنکی هنری مساجد در کنار فعالیت های خود، بایستی در مقابله با هجمه های دشمنان فضای مساجد را طوری با نشاط کنند که تکیه گاه بسیار مناسبی برای نسل جوان امروز باشند.

 

امام جمعه اهل تشیع کامیاران، وجود روحانیت خلاق در مساجد، تعامل با جوانان، استفاده از ابزار و تکنولوژی در کارهای فرهنگی را از جمله امور دانست که باید مورد توجه مدیران مسئول کانون های مساجد باشد.

 

حجت الاسلام علیمحمدی، اذعانکرد: کانون های مساجد با تکیه بر دغدغه فرهنگی مقام معظم رهبری(معظم له) و پیروی از بیانات گوهربار ایشان، جامعه و جوانان را به سوی ارزش های اسلامی و انقلابی هدایت کنند.

 

وی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به کانون های مساجد شد و افزود: تقویت مساجد سرعت انجام امور فرهنگی را افزایش می دهد که کانون های مساجد با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در نشان دادن راه صحیح به آحاد جامعه بویژه جوانان می توانند تاثیرگذاری بیش از پیش داشته باشند.

 

امام جمعه اهل تشیع کامیاران خواستار تجهیز کانون های مساجد به کتاب و تجهیزات فرهنگی شد و خاطر نشان کرد: تجهیز این مراکز فرهنگی جدای از جذب جوانان به مساجد موجب رشد فکری و معنوی جوانان نیز می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 444911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha