خدمات بانکی باید در راستای نیاز مشتریان ارائه شود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید خدمات بانکی در راستای نیاز مشتریان ارائه شود گفت:باید خدمات بانکی موجب افزایش اطمینان خاطر مردم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ، صبح امروز در آیین راه اندازی صندوق امانات این شهرستان با بیان اینکه فعالیت های بانکی نباید صرفا محدود به تخصیص منابع مالی باشد گفت:خدمات مختلف بانکی باید به عنوان مکمل و  در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه شود تا موجب افزایش اطمینان خاطر مردم شود.

وی اظهارداشت: شبکه بانکی به عنوان بازوی توانمد دولت در اعمال سیاست های پولی  و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود از طرفی باید این شبکه گسترده ،حافظ منافع مشتریان باشد  و رضایت آنان را فراهم کند که تشکیل صندوق امانات می تواند بعنوان یکی از خدمات بانکی کشور محسوب شود.

تابش همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرایند حرکت از جامعه از سنتی به صنعتی و فراصنعتی همچنین منافع و مشکلات آن ، بر برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح در این مسیر تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر فرهنگ سازي براي آشنايي هرچه بيشتر مردم براي سپردن اموال و اوراق بهادار خود به اين صندوق گفت: با توجه به نیاز شهرستان امیدوارم ظرفیت فعلی صندوق امانات شهرستان تا بیش از 100 عدد افزایش یابد.

نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به انتشار اخباری درخصوص کسالت دیشب وی نیز با بیان اینکه حال عمومی وی مساعد است از عنایت خداوندو  لطف مردم و مسئولان سپاسگزاری کرد.

همچنین نماینده مردم اردکان و عضو شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت هفته منابع طبیعی ، نهالی را غرس کرد.

پایان پیام/

کد خبر 445002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha