تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص کانون های مساجد، حاکی از سلامت کار این مجموعه است

خبرگزاری شبستان: دبیرستادعالی کانون های مساجد کشور با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، امروز مجموعه نفیسی شده است؛ اظهار داشت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی در خصوص فراموش نکردن کانون های مساجد، حکایت از سلامت کار این مجموعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی، مشاور وزیر و دبیرستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز(۲۰ اسفند)در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خصوص حساسیت کار کانون های مساجد خاطرنشان کرد: ما در بکارگیری مسئولین کانون ها شرط داریم و آن اینکه امام جماعت باید او را تأئید کند.

 

 

وی با افزودن اینکه ما آسیب های حوزه های دیگر را بررسی کردیم لذا در بکارگیری مسئولین کانون های مساجد، توجه داریم؛ بیان داشت: در این 22 سال یک مورد در کشور نداریم که مسئول کانون با امام جماعت درگیر شده باشد زیرا بر محوریت امام جماعت تأکید داشتیم و این رمز موفقیت ماست.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با یادآوری اینکه کار کانون های مساجد، عمدتاً صبغه دینی دارد؛ افزود: حتی برنامه تصحیح قرائت نماز هم داریم و این بدان جهت است که فرد باید اول نسبت به مسائل فردی مجهز باشد.

 

 

وی با اشاره به استفاده از برنامه فن آوری های جدید در کانون های مساجد خاطرنشان کرد: همین برنامه ها هم با هدایت و مراقبت و نظارت انجام می شود تا فرد آسیب نبییند و برای دستگیری دیگران هم خدمتی انجام دهد.

 

 

دبیرستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، امروز مجموعه نفیسی شده است؛ اظهار داشت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب در سفر به خراسان شمالی در خصوص فراموش نکردن کانون های مساجد، حکایت از سلامت کار این مجموعه دارد.

 

 

وی با اشاره به تأئید کار کانون های مساجد توسط بسیاری از شخصیت ها؛ بیان داشت: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور چندی پیش اذعان کرد در هر استانی که مساجد پررونق آن را بازدید می کنم، حضور شما(کانون های مساجد) را در رونق آن مسجد می بینم.

 

 

 

پایان پیام/

کد خبر 445762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha