سناتورهای  آمریکایی خباثت خود را نشان دادند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره نامه سناتور آمریکایی ها به اوباما درباره ایران گفت: این حرکت خلاف قانون بین المللی است، آنها با این خباثت ها نمی توانند ایران راتسلیم کنند و ملت ما تا آخر می ایستد و با استفاده از مواهب الهی خودکفا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و خطیب نماز جمعه یزد امروز (22اسفند) در خطبه های نماز جمعه ضمن سفارش به تقوا و توکل به خدا در هر کار ی اظهار داشت : باید عزت وشرف خود را حفظ کرد و در هر کاری با توکل به خداوند آن را انجام دهیم،که خداوند روزی رسان و مقدر ساز انسان ها است .

وی تصریح کرد : اگر توکل به خدا باشد هیچ موقع ناراحتی و دلسردی در کاری  که انجام می دهیم پیش نمی آید،چون رضایت پروردگار برای ما مدنظراست.

امام جمعه یزد با اشاره به روز شهدا و تشکیل بنیاد شهید در 22 اسفند ماه اظهار داشت : نام و یاد شهدا همیشه باید در تاریخ زنده بماند.

ناصری با تاکید بر تهیه ساختن فیلم و مستندات سیره  شهدا اظهار کرد: غربی ها بعد از گذشت 60 تا 70سال از  جنگ جهانی دوم همچنان فیلم جنگی می سازند اما برخی فیلمسازان ما متاسفانه می گویند دیگر نباید درباره شهدا فیلم ساخت.

وی افزود: این شهدا بودند که با فداکاری و گذشت در مقابل دشمنان اسلام و این انقلاب ایستادند و نگذاشتن حتی یک وجب از خاک این سرزمین از دست برود و امروز باید نام این شهدا و روحیه شهادت طلبانه  در جوانان ما به عنوان الگو در وجود آنها نهادینه  شود.

ناصری با بیان اینکه کشور های غربی نابودی اسلام را می خواهند اظهار داشت : کشورامریکا شعار مبارزه با تروریسم داعش را سر می دهد و بودجه های کلانی را بابت مبارزه با تروریسم داعش از کشور های عربی می گیرند و ازیک طرف با ارسال اسلحه و مهمات انها را تقویت می کنند که بین مسلمانان جنگ و تفرقه باشد.

وی تصریح کرد: کشور های غربی هدفشان مادیات و منافع دنیوی خودشان است و هر چیزی را که ببینند دیگر منفعتی برایشان ندارد نابود می کنند.

آیت الله ناصری با اشاره به تقارن ایام شهادت حضرت زهرا (س) با ایام نوروز اظهار کرد: مسئولین و مردم باید  توجه داشته باشند که در این ایام مراعات عزاداری و شهادت حضرت زهرا انجام شود.

وی با بیان اینکه در سنت فرهنگ ایران، این ایام مردم به دید و بازدید مهمانی می پردازند تاکید داشت : در این ایام سعی شود دید بازدید ها در مراسمات عزاداری این بانوی بزرگوار انجام شودو حتی المقدور درمهمانی ها از روایات وسبک زندگی آن حضرت بهره مند شوند.
ناصری افزود: در این ایام باید توجه به فقرا و نیاز مندان باشد و اگر فردی اقوام  آن نیازمند است باید به آنها کمک کند،که شایسته نیست برای یک فرد مسلمان در فراوانی نعمت باشد و نزدیکان در سختی و نیازمند باشند و همه باید در مال خود انفاق داشته باشیم که خداوند متعال برکت به ان نعمت ببخشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از نیروی انتظامی نیز خواست تا ضمن توجه به نکات مهم مقام معظم رهبری در حکم فرمانده جدید این نیرو، رعایت میهمانان نوروزی را بویژه در جریمه ها داشته باشند و حتی الامکان تخلفات را در مرتبه اول با تذکر گوشزد کنند تا مسافران خاطرات خوشی از سفر به یزد داشته باشند.

امام جمعه یزد با اشاره نامه سناتور آمریکایی ها به ایران گفت: این حرکت خلاف قانون بین المللی است و با کارشان  باطن انها برای همیشه روشن شد که انها مردمان خبیثی هستند و نابودی اسلام را می خواهند .

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد:آنها با این خباثت ها نمی توانند ایران راتسلیم کنند چون ملت ما تا آخر می ایستد و با توکل بر خدا و استفاده بیشتر از مواهب الهی خودکفا خواهد شد.

ناصری در پایان تاکید داشت : باید با حرکت به سمت خود کفایی و رعایت اقتصاد مقاومتی و حفظ روحیه جهادی مثل گذشته دشمنان را نا امید کنیم .

پایان پیام/

کد خبر 446152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha