اردوهای راهیان نور موجب ارتقای بصیرت نسل جوان  می‌شود

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر همدان ، راهیان نور  را حرکت ارزشمندی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط  عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضا میرزایی، عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه اردوهای راهیان ارتقای بصیرت و آگاهی نسل جوان را به دنبال دارد، گفت: جوانان و نوجوانان به عنوان ادامه دهندگان راه امام (ره) و شهداء با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب به عنوان آینده سازان، مدیران ز نزدیک با از خودگذشتگی های شهدا آشنا می شوند.

 

وی افزود: برگزاری کاروانهای راهیان نور حرکت ارزشمندی است که علاوه بر ایجاد اثرات معنوی و عاطفی در اقشار مختلف جامعه، همچنین باعث شناخت عمیق جوانان امروز از نسل گذشته با دیدن مناطق جنگی، از رشادتها و دلیریهای هم سن و سالهای دو دهه قبل خود می شود.

 

وی شهداء و ایثارگران را الگویی ارزشمند در جامعه دانست و اظهار کرد: در شرایطی که ایران اسلامی در مقابل حملات و هجمه های سنگین جنگ نرم از سوی استکبار قرار گرفته است میتوان با معرفی الگوهای برتر که همان شهداء هستند سبب ایجاد تحول فرهنگی و معنوی در بین جوانان شد.

 

میرزایی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء موجب بیمه جامعه از هجمه جنگ نرم استکبار جهانی می شود، افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از اقدامات شایسته‌ای که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تشویق ایشان در سال‌های اخیر شکل گرفته است تا نسل‌هایی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند هر چه بهتر با این فرهنگ آشنا شوند.

 

وی اعزام نسل جوان و دانش آموزان به مناطق جنگی را نوعی فرهنگ‌سازی دانست و یادآور شد:جوانان با بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام و شهدای والامقام نسبت به حفظ هویت ایرانی و اسلامی خویش بیش از پیش مصمم تر می شوند.

 

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 446453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha