حماسه حسینی در همه امور ترویج شود

خبرگزاری شبستان، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه بسیجی فرهنگش را از امام حسین (ع) و فاطمه زهرا(س) یاد گرفته است، اظهار کرد: باید تلاش شود در کنار ذکر و احساس ارادت به امام حسین(ع) حماسه حسینی در همه امور ترویج شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (25 اسفند) در مجمع عالی بسیج استان یزد با بیان اینکه ولایت و امامت کسی است که از طرف خدا حکم می دهد گفت: وجود شخص مقام معظم رهبری هدیه بزرگ الهی است و مستکبران و ابرقدر ت های جهان ایشان را یک ابر قدرتی می دانند و امروز  خودشان معترفند مشکل اصلی آنها با ولی فقیه این نظام اسلامی است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه افزود: دشمنان ما اعتراف کردند که همهدستگاه های مطالعاتی و اتاق های فکرشان در کاخ سفید با برنامه ریزی در رسیدن اهداف خود در زمان اجرا، با یک سخنرانی رهبر ایران تمام برنامه هایشان متلاشی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در برهه کنونی از تاریخ انقلاب اسلامی استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که امت بدون امام، خطری ندارد و امام بی امت هم اقتدار ندارد اظهار کرد: پیوند عمیق بین امام و امت موجب شکست دشمن است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه  خطاب به مجمع های فکری و راهبردی بسیج اظهار داشت: شما راه  خدا و روحیه جهادی را حفظ کنید که خداوند راهکار ها را به شما ارائه خواهد داد و کار ها را درست می کند.

 

وی اضافه کرد: شکر نعمت ولی خدا و امت اهل قیام را باید کرد و تصریح کرد: بسیج امت تشکل یافته خداوند است که برای تحقق  آیات الهی شکل گرفته است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری و امام(ره) در ولایت بی نظیرند خاطرنشان کرد: این بزرگواران در مقابل امیر المومنین(ع) قطره ای از اقیانوس اند که شاگرد مکتب اهل بیت حساب می شوند.

 

وی تصریح کرد: امیر المومنین(ع) به علت نداشتن مردم ولایی حکومت آن عمری نداشت، ولی رهبر جمهوری اسلامی با وجود مردم ولایت مدار، این انقلاب را  36 سال مدیریت و رهبری کرد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه  بابیان اینکه بسیجی فرهنگش را از امام حسین(ع) و فاطمه زهرا(س) یاد گرفته است، تاکید داشت : باید تلاش شود در کنار ذکر و احساس ارادت به امام حسین(ع) حماسه حسینی در همه کارها همراه باشد.

 

وی بابیان اینکه امام حسین(ع) برای حفظ اسلام سر و خانواده  خود را در این راه نثار کرد اظهار داشت: بسیجیان ما هم همین فرهنگ را باید در خود ترویج دهند .

 

حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن، دشمن دین اسلام است نه دشمن انرژی هسته ای، تصریح کرد: دشمنان ما نابودی اسلام و مکتب اهل بیت ما را می خواهند نه مسائل هسته ای کشور، این یک ترفند جنگ سیاسی است که مسئله هسته ای را بهانه رسیدن به اهداف خود قرار می دهند و می خواهند ما را از اصول و اعتقادی خود غافل کنند.

 

وی افزود: هدف اصلی جبهه استکبار زدن اصول و عقاید اسلام است و با اجرای برنامه های اسلام هراسی برای غیر مسلمانان و ایجاد اسلام مجازی برای خود مسلمان، می خواهند دین داری منهای انقلاب را در بین مردم ترویج کنند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: دشمنان بعد از شکست در عرصه های مختلف به دنبال دو قطبی کردن جامعه و ایجاد اختلاف هستند لذا باید تمامی دلسوزان به انقلاب و ولایت مواظب ترفندهای آنها باشند.

 

وی با بیان اینکه عده ای از افراد شعار علم یا ایمان، توسعه یا استقلال، خدا یا مردم را سر می دهند و می گویند نمی شود با استقلال پیشرقت داشت، اظهار کرد: این یک خطر بزرگی است که باید مراقب بود جنگ بین اصول و منافع ایجاد نشود.

 

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

کد خبر 446903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha