راه یابی نشریه سیمای مسجد یزد در هفتمین جشنواره نشریات تجربی مساجدکشور

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد از راه یابی نشریه تجربی سیمای مسجد یزد به مرحله نهایی هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی به میزبانی استان مرکزی خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اشاره به برگزاری مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: نشریات سیمای مسجد، تسنیم، چهار باغ و روزنه روشن و یک وبلاگ از استان یزد آثار راه یافته به مرحله نیمه نهایی این جشنواره در شهر خمین هستند که طی داوری آثار در مرحله نیمه نهایی نشریه سیمای مسجد متعلق به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته است.

 

مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد افزود: در مرحله منطقه ای این جشنواره 14 نشریه و 6 بلاگ از استان های  قم، اصفهان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان، کرمان و یزد جهت حضور در مرحله کشوری به این جشنواره ارسال شده است.

 

رستگاری در بخش دیگری از سخنان خود نشریات تجربی را موثر در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و خاطر نشان کرد: نشریات تجربی خلائی که روزنامه ها و رسانه های ملی از بخش محلی دارند را تکمیل می کند و با پوشش و درج اخبار محلی در مناطق شهری و روستایی سبب همدلی هر چه بیشتر افراد  و ترویج فرهنگ بومی آن محله در مقابله با  فرهنگ بیگانه شده است.

 

وی در ادامه یک از دغدغه ها و مشکلات نشریات تجربی را نحوه دریافت مجوز و حمایت های مادی از دستگاه ها دانست و افزود: با مرتفع شدن این دو مانع مطمئناً گام موثری می توان در موفقیت و پیشرفت نشریات تجربی شاهد بود.

 

گفتنی است، مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19 فروردین سال 94 به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین استان مرکزی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 449032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha