بهره مندی بیش از ۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر از محافل قرآنی دارالقرآن الکریم استان یزد  

خبرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن الکریم استان یزد، بابیان اینکه ۱۳۰۰ جلد قران کریم در قالب «طرح نور باران» دربین محافل دائمی قرآن توزیع رایگان شده است، گفت: با برگزاری ۴۷ محفل انس با قرآن در مجموع بیش از ۱۱ هزار و ۳۶۰ نفر از این محافل بهره مند شده اند.

حجت الاسلام علی محمد رضایی، مسئول دارالقرآن الکریم استان یزد، با اشاره به فعالیت های قرآنی صورت گرفته درسال 93 به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در طول سال گذشته 47 محفل قرآنی در مناسبت های مختلف با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مساجد،حسینیه ها، تکایا و ... برگزار شده است.

وی افزود: نظر به  استقبال خوب مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان از این محافل قرآنی، در مجموع بیش از 11 هزار و 360 نفر از این محافل قرآنی بهره مند شده اند.

مسئول دارالقرآن الکریم استان یزد  در ادامه با اشاره  به برگزاری «طرح نور باران» همزمان با سراسر کشور در استان یزد، گفت: طرح نور باران با همکاری مردم نیکوکار و قرآنی و در راستای چاپ و توزیع رایگان قرآن کریم انجام می شود.

وی افزود: در سال گذشته، در قالب طرح نور باران 1300 جلد قرآن کریم چاپ و در بین موسسات قرآنی، خانه های قرآن و جلسات دائمی آموزش قرآن استان توزیع شد.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: توزیع قرآن های چاپ شده با محوریت مناطق محروم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح نورباران در دو شیوه متفاوت برگزار می شود، افزود: در شیوه اول مردم می توانند برای چاپ و توزیع هر جلد قرآن کریم مبلغ  یکصد هزار ریال را به شماره حساب 88888 و یا شماره 01083629610 نزد بانک ملی ایران به نام خیرین قرآنی واریز کنند.

رضایی گفت: در شیوه دوم مردم می توانند با اهدای قرآن های نو و بلا استفاده در منازل به کلیه دفاتر تبلیغات اسلامی و موسسات قرآنی سراسر استان در این طرح شرکت کنند.

پایان پیام/

کد خبر 449383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha