بیش از ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در سال ۹۳  به پروژه‌های عمرانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اختصاص یافت

خبرگزاری شبستان: معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به بودجه‌های عمرانی سال ۹۳ گفت: تاکنون بیش از ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون به پروژه‌های عمرانی این اداره کل پرداخت شده است. 

کاظم تفتی‌پور، معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به طرح‌های عمرانی سازمان تبلیغات اسلامی یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در یزد، گفت: ما در استان یزد طرح‌های عمرانی را بررسی و پیگیری کردیم که مدارس صدرا، مجتمع‌های فرهنگی و تبلیغی، دفتر ائمه جمعه، خانه‌های عالم، مراکز قرآنی، مصلا‌ها، تجهیزات، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از جمله این طرح‌ها است. 


وی افزود: در سال ۹۳ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیش از ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتباردر قالب بودجه‌های استانی برای طرح‌های عمرانی در نظر گرفت که تاکنون ۵۰ درصد از این مبلغ در حدود ۱۰ میلیارد و۱۰۷میلیون ریال در تخصیص ۹ ماهه اختصاص یافته و مابقی آن نیز در حال پیگیری است. 


معاون اداری مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این اعتبار تخصیص یافته در قالب ۷ طرح و ۵۵ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در سطح استان هزینه شده است. 


وی در پایان گفت: بخشی از این اعتبارات از جمله اعتبارات مربوط به پروژه‌های مجتمع فرهنگی و تبلیغی و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا به نوسازی مدارس و راه و شهرسازی پرداخت شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 452204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha