صداوسیما بهترین راه برای بروز زمینه‌های فرهنگی و دینی در جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه رسانه‌ها به ابعاد فرهنگی و دینی زندگی اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: ‌ صداوسیما بهترین راه برای بروز زمینه‌های فرهنگی و دینی در جامعه است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (۲۷ فروردین) با احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای استان یزد دیدار کرد. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این نشست گفت: ما در استان یزد دارای ویژگی‌های متعدد هستیم که امیدواریم صداوسیما استان یزد بتواند براساس رسالت خود این ویژگی‌ها را برجسته نماید. 

وی افزود: رسانه‌ها در سطح جهان روز به روز در حال گسترش به صورت کمی و کیفی هستند که امیدواریم با توجه به جایگاه این بخش در بین مردم، صداوسیما نیز به وظیفه خود به خوبی عمل نماید. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی منتصب به رهبری اهداف مشترک قوی تری در بین دستگاه‌های دیگر دارند که امیدواریم این دستگاه‌ها با فعالیت‌های خود بر مبنای دین این مشترکات و هم افزایی را افزایش دهند. 

حسینی کوهستانی با اشاره به فعالیت‌های مشترک صدا و سیمای استان با این اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شبکه عظیم روحانیت، تشکل‌های مذهبی، هیات مذهبی، موسسات قرآنی، جامعه مداحان دارای ظرفیت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف هستند که این دو بخش می‌توانند با همکاری‌های مختلف این ظرفیت‌ها را به ظهور برسانند. 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بتوانیم به ۴ شاخصه‌ای که توسط معظم له در حرم رضوی مطرح شده تحقق ببخشیم. 

وی در پایان بااشاره به ماه مبارک رمضان ادامه داد: چند سالی است که با همکاری صدا و سیما مراسم جزء خوانی قرآن کریم به طور مستقیم از صدا و سیما پخش می‌شود که امیدواریم این برنامه در سال جاری با تکیه بر تجربیات سال گذشته به صورت باشکوه‌تر انجام شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 451596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha