تربیت فرزندان صالح نیازمند سبک زندگی سالم است/ جامعه نیازمند تبیین بیشتر نقش معلمان است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اهمیت توجه به معلمان به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه گفت: جامعه نیازمند تبیین بیشتر نقش معلمان از جمله شهید مطهری است. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت اسلام سیدمحمد‌شریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد روز گذشته (۱اردیبهشت) در نشست مدیران ادارت و نمایندگی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: ما در هر زمانی نیازمند توجه و قدر دانی از معلمان باشیم که در این راستا تجلیل و استفاده از شخصیت شهید مطهری یکی از این فعالیت‌ها است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه معلمان قشری اثرگذار در جامعه امروز هستند ما نیز بایستی برای شناخت هرچه بیشتر این قشر به جامعه تلاش کنیم که یکی از بهترین فعالیت‌ها در این جهت ارائه آثار شهید مطهری است. 

 

حجت الاسلام حسینی‌کوهستانی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های مهم فرهنگی جامعه قشر معلمان هستند و ما نیز باید برای اینجامعه تلاش کنیم. 

 

وی همچنین با اشاره سه سفر آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید تصریح کرد: حضور مراجع تقلید فرصتی مناسب برای کسب فیض معنوی و فراگیری آموزه‌های شاخص تربیتی و اخلاقی است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: توجه به سبک زندگی نیز از دیگر نکات حائز اهمیت در جامعه است که ما باید با شناخت وظایف خود در بخش‌های مختلف زندگی از جمله وظایف و نقش والدین در خانواده جامعه را به سمت صحیح هدایت کنیم.

 

وی ادامه داد: تربیت صحیح فرزندان نیازمند آموزش شیوه‌های صحیح زندگی و شناخت سبک زندگی در خانواده است که امیدواریم با تلاش جامعه در این راستا گام‌های موثری در تربیت فرزندان صالح داشته باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 452897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha