اهدای شاخه  گل و کارت خوش حجابی به بانوان باحجاب لنگرودی

خبرگزاری شبستان: مسئول جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان لنگرود از اهدای شاخه گل و کارت خوش حجابی به بانوان و دختران محجبه در ۱۰ نقطه از معابر پرتردد این شهرستان خبر داد.

سید حبیب الله ایمانی، مسئول جبهه فرهنگی انقلاب در شهرستان لنگرود به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه ولادت فاطمه زهرا(علیها السلام) جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان لنگرود از بانوان و دختران محجبه با پوشش برتر(چادر) تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اهدای شاخه گل و کارت خوش حجابی به بانوان و دختران محجبه هفت تا 14 سال در 10 نقظه از معابر پرتردد این شهرستان انجام شد، افزود: این کار توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در راستای فرهنگ سازی حجاب برتر(چادر) و فرهنگ فاطمی است.

ایمانی، با اشاره به اینکه جبهه فرهنگی از سال 91 با حضور عده ای از جوانان این شهرستان تشکیل شده است، اذعان کرد: این جبهه با تشکیل اساسنامه مدون، زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کند.

وی کارگروه های فرهنگی، رسانه، دفاع مقدس، سایبری و ورزشی را از مهم ترین کارگروه های این جبهه عنوان و خاطرنشان کرد: اکران فیلم«شیار 143» در دانشگاه پرستاری این شهرستان با حضور خانواده های شهدای شاخص، دیدار با خانواده های شهدای مناطق دور دست، چاپ نشریه«ماهنامه راه» و مسئولیت برگزاری جشنواره فیلم عمار از مهم ترین عملکرد این جبهه در سال گذشته است.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب لنگرود، احداث زمین پینت بال با رویکرد فرهنگی و اشتغال زایی برای اعضای جبهه فرهنگی در جوار شهدای گمنام شهرستان را از مهم ترین برنامه های سال جدید عنوان کرد.

پایان پیام/

کد خبر 450105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha