خانه داری و تربیت فرزندان بهترین  جایگاه برای زنان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه لنگرود با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ فاطمی باید در زندگی مان ساری و جاری باشد، گفت: مهمترین وظیفه زنان آن است که به تربیت فرزندان بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام مهدی صدیق، امام جمعه لنگرود در دیدار با خواهران بسیجی این شهرستان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) صبح امروز(23 فروردین) در بیت وی برگزار شد، گفت: اعتدال و میانه روی یکی از مهم ترین راه‌های عملی در تحقق شعار « ملت و دولت، همدلی و همزبانی» است.

وی با بیان اینکه انسان باید در مقام عمل، فاطمه زهرا(علیها السلام) را الگو قرار دهد، افزود: علم، عبادت، اخلاق، شوهرداری و عفت کوثر آفرینش از مهمترین شاخص‌های سبک زندگی فاطمی است.

حجت الاسلام صدیق با تاکید بر اینکه بهترین موقعیت زنان آن است که در خانه باشند و به تربیت فرزندان بپردازند، اذعان کرد: عفت فاطمه زهرا(علیها السلام) به معنای آن است که بهترین جایگاه برای زنان در خانه بودن  است به همین دلیل صفت« محدثه» و «عالمه» بودن بر ایشان تعلق گرفت.

امام جمعه لنگرود ادامه داد: انسان‌ها باید با درک و بصیرت به حقیقت فاطمه( علیها السلام) دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ فاطمی باید در زندگی مان ساری و جاری باشد، تصریح کرد: دروغ نگفتن، بیان واقعیت‌ها و خیانت نکردن حضرت نیز از درس‌های بزرگی است که باید الگوی جوانان امروزی باشد.

حجت الاسلام صدیق، جاری شدن واژه مادر بودن فاطمه(علیها السلام) بر سر زبان های ائمه را فخر دانست و خاطرنشان کرد: کوثر آفرینش جده ما و حجت است.

پایان پیام/

کد خبر 450477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha