انقلاب با خون شهدا و فداکاری جانبازان به ثمر نشست

خبرگزاری شبستان: رئیس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی با خون شهدا و فداکاری جانبازان و جانفشانی عموم ملت به ثمر رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از بنیاد شهید استان قم، آیت الله یزدی دردیدار با مدیرکل و مدیران بنیاد استان قم افزود: نظام اسلامی با همین فرهنگ ایثار و شهادت و فداکاری ملت خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تمامی فراز و نشیب ها را در طول این سی سال گذرانده است و به این مرحله و جایگاه رسیده است.


وی تاکید کرد: ملت ایران مدیون این فداکاری های شهداست امروز با پیشرفت های چشم گیر صورت گرفته وضعیت ما قابل مقایسه با 30سال گذشته نیست .


وی ادامه داد: در طول سالهای گذشته ملت فراز و فرودهای مختلفی را پشت سر گذاشته و در این مدت بسیاری بدلیل غفلت دور شدند و عده ای در مسیر قرار گرفتند، برخی هم خود را حفظ کردند، هر روز فتنه هایی سر راه است و باید برای مقابله با این فتنه ها و نقشه های دشمنان ایستادگی نمود و لحظه ای از خدا غلفت نکرد.


وی اضافه کرد: امروز جلوه های رحمانی بسیار و جلوه های شیطانی نیز وجود دارد و برای محفوظ ماندن باید مراقبت نمود و از خداوند غافل نشد.


مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید گفت: در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تمام تلاش خود را بکار بسته ایم.


سردار سید جواد هاشمی خطاب به آیت الله یزدی افزود: امروز محضر مفسر مترجم قرآنی، یار دیرین امام و رهبری، فقیهی فداکار، مبارز بزرگ و مجاهد آگاه در طول سالهای انقلاب از 19دی 56تا سال57 و بعد از آن در صحنه های مختلف انقلاب رسیدیم تا از رهنمودهای شما مجاهد انقلابی در راستای خدمت هرچه بهتر به خاندان شهدا و ایثارگران بهر ه مند شویم.


پایان پیام/
 

کد خبر 451069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha