امسال استقبال جوانان از آیین اعتکاف رشد قابل توجهی خواهد داشت

خبرگزاری شبستان: رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از برنامه ریزی مناسب برای برگزاری باشکوه آیین اعتکاف خبرداد و گفت: امسال پیش بینی می شود استقبال جوانان از این آیین رشد قابل توجهی داشته باشد.

به گزراش خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام صادق جعفر پور، رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، امروز در دیدار روحانیون طرح هجرت این شهرستان با امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: آیین معنوی اعتکاف فرصتی برای تقویت آموزه های دینی و ارزش های اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه  هرساله آمار جوانان شرکت کننده در آیین اعتکاف افزایش می یابد، افزود: سال گذشته به رغم اینکه ایام اعتکاف در فصل امتحانات مدارس و دانشگاه ها بود استقبال جوانان بسیار زیاد بود.

حجت الاسلام جعفر پور، اظهار داشت: امسال پیش بینی می شود استقبال جوانان بروجردی از آیین معنوی اعتکاف رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان، خاطرنشان کرد: ایام اعتکاف فرصتی برای  تقویت ایمان جوانان و نوجوانان  جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایمان و معنویت جوانان و نوجوانان را در برابر دسیسه های دشمنان ایمن می کند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی جامع اعتکاف طی هفته آینده در بروجرد انجام می شود، بیان کرد:برنامه های اعتکاف امسال شامل اجرای طرح با قرآن، اصلاح قرائت نماز، در زلال اعتکاف، احکام، سخنرانی و ادعیه است.

حجت الاسلام جعفر پور  با بیان اینکه هم اکنون در 10 روستای شهرستان بروجرد روحانیون طرح هجرت حضور دارند، افزود: مراسم معنوی اعتکاف در این ده روستای بروجرد برگزار می شود.

وی افزود: در سایر روستاهای بروجرد نیز این آیین با اعزام روحانیون طرح هجرت برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، اظهار کرد: سال 93 آیین معنوی اعتکاف در تعداد 15 روستای شهرستان بروجرد برگزار شد.

پایان پیام/

کد خبر 451437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha