مشاوران امور زنان نقش مهمی در انسجام سازماني دارند

خبرگزاری شبستان: رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي با اشاره به نقش مشاور امور زنان در سازمان های مختلف، گفت: مشاور امور زنان بايد بتواند با کاهش دادن گله‌مندي‌هاي سازماني، انسجام سازماني را به نحو مطلوب فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، راضيه عليرضايي، صبح امروز(۲۷ فروردین) در همايش عفاف و حجاب که در هتل اشراق مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در فرهنگ کشور ما بانوان جایگاه خاصی دارند، لذا توجه بیش از اندازه بانوان به مشاغل خارج از منزل، موجب غفلت از بنیان خانواده و وظیف مادری آنها می شود.

 

وی افزود: با این وجود اگر بتوانیم میان وظایف شغلی بانوان و وظایف بانوان در خانواده، فصل مشترکی را تبیین کنیم، می توانیم بسیاری از مسائل و معضلات موجود را بر طرف سازیم.

 

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي با بیان اینکه مشاور امور زنان در سازمان‌های مختلف نقش مهمی را ایفا می‌کند، گفت: متاسفانه در برخي از سازمان ها مشاوران امور زنان فعاليت خود را تنها به پاسخ دادن به نامه هاي مقامات بالاتر محدود مي كنند.


عليرضايي تصریح کرد: همگان می دانند که فعالیت های انجام شده توسط بانوان اغلب با کمترین حاشیه انجام می شود که بیانگر حسن انجام کار از سوی بانوان است.

 

وی با اشاره به نقش مشاور امور زنان در سازمان ها، اظهار داشت: مشاور امور زنان بايد بتواند از یک سو چرخ‌دنده هاي تيز سازمان ها را روان كرده و كمترين اصطكاك را در اين امر ايجاد كند و از سوی دیگر با کاهش دادن گله‌مندي‌هاي سازماني، انسجام سازماني را به نحو مطلوب فراهم کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 451609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha