اعزام مددجویان کمیته امداد استان مرکزی به مشهد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از اعزام دختران بازمانده از تحصیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) به سفر زیارتی مشهد مقدس خبرداد.

محسن ولیئی به خبرنگار شبستان از اراک گفت: تعداد 150 نفر از دختران بازمانده از تحصیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با حضور حجت الاسلام حسینی اراکی، دبیر ستاد اقامه نماز استان عصر روز گذشته به سفر زیارتی بارگاه ملکوتی آقا امام رضا (ع) اعزام شدند.


وی افزود: این نهاد در تابستان سال جاری نیز برای 6هزار و 230نفر از جوانان در زمینه های مختلف اعم از اردوهای سراسری، منطقه ای، کانون پیروان ولایت و برگزاری مسابقات ورزشی خدمات ارایه می کند.


ولیئی خاطر نشان کرد: برای اعزام 150 مددجوی دختر تحت پوشش اعتباری بالغ بر 75 میلیون ریال هزینه شده است که در حین انجام این سفر زیارتی با اعزام مربیان مجرب از آموزش های آداب زیارت، احکام و مسایل بهداشت فردی بهره مند می شوند.


وی در ادامه افزود: با توجه به عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) دامنه فعالیت های این نهاد بسیار گسترده است و در زمینه اشتغال، تحصیل و حمایت نیازمندان گام های اثر گذاری را برداشته که اعزام 150 نفر از دختران بازمانده از تحصیل در روستاها نشان از این دارد که این نهاد برای جوانان اهمیت ویژه ای قائل می گردد.


ولیئی در پایان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری با رویکرد توانمند سازی و توسعه مشارکت های مردمی سعی دارد خدمات مطلوبی به مددجویان تحت پوشش خود ارائه کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 45276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha