استکبار به نظام جمهوری اسلامی حساسیت دارد/انقلاب اسلامی هدیه خداوند به مردم ایران

خبرگزاری شبستان: مرجع تقلید شیعیان با بیان این که استکبار به نظام جمهوری اسلامی حساسیت دارد، گفت: استکبار جهانی آل خلیفه، آل سعود و همه آل‌ها را ایجاد کرده است تا راحت‌تر بتواند به اهداف خود برسد، اما آل سعود مطمئن باشد که در کار خود سقوط خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان امروز (دوم اردیبهشت) در دیدار حجت الاسلام و المسلمین صادق‌زاده مشاور شهردار تهران  و برخی مسئولین شهرداری تهران عنوان کرد: در گذشته باغات و مزارع زیادی در اطراف شهرهای ایران وجود داشت، اما متأسفانه امروز به دلیل پیشرفت شهرسازی، زمین های کشاورزی از بین رفته است، بنابراین فضای سبز در همه شهرها باید گسترش یابد.

 

وهابی‌ها در وهابیت خود تعصب شدیدی دارند

 

آیت الله نوری همدانی بیان داشت: در ایران به دلیل انقلابی که به وجود آمد، تحول خوبی صورت گرفته است، به همین دلیل دشمنان ایران از جمله وهابی‌ها حساسیت شدیدی نسبت به ایران و شیعیان پیدا کرده اند.

 

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: وهابی‌ها در وهابیت خود تعصب شدیدی دارند و با صرف پول، قدرت و ارتباطات سعی می کنند تا تحولی را که تشیع به وجود آورده است، بخوابانند.

 

وی اظهار داشت: امروز بر همه مسلمانان لازم است تا دشمنان خود را بشناسند و قدر انقلاب و تحولات آن را بدانند و با بیداری و آگاهی در برابر نقشه‌های دشمن بایستند.

 

مذهب تشیع به بحرین و عربستان رخنه کرده است/استکبار به نظام جمهوری اسلامی حساسیت دارد

 

آیت الله نوری همدانی گفت: متأسفانه عربستان با قدرت و پولی که دارد نمی‌تواند تحمل کند در جوار یک کشور شیعی باشد که قدرت دارد، زیرا مذهب تشیع به بحرین و عربستان رخنه کرده است و آنان درصدد هستند تا جلوی این حرکت را بگیرند.

 

مرجع تقلید شیعیان با بیان این که استکبار به نظام جمهوری اسلامی حساسیت دارد، تأکید کرد: استکبار جهانی آل خلیفه، آل سعود و همه آل ها را ایجاد کرده است تا راحت تر بتواند به اهداف خود برسد، اما آل سعود مطمئن باشد که در کار خود سقوط خواهد کرد.

 

دنیای امروز را به جوانان بشناسانیم/ انقلاب اسلامی هدیه خداوند به مردم ایران

 

وی یادآور شد: ما باید دنیای امروز را به مردم از جمله شیعیان و جوانان بشناسانیم و نشان دهیم که اسلام تنها عبادت نیست بلکه در اسلام، سیاست، تحول و مدیریت وجود دارد و برای همه ابعاد زندگی انسان ها برنامه دارد.

 

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: در 3 آیه از قرآن آمده است که آنچه که به شما دادیم با قدرت نگه دارید؛ انقلاب اسلامی، هدیه خداوند به مردم ایران است که همه ظرفیت ها از جمله تحول، مدیریت و سیاست را در ایران به وجود آورد.

 

نگهداری اسلام در گرو همدلی و همزبانی مردم  

 

مرجع تقلید شیعیان افزود: همه دستگاه ها از جمله شهرداری و صدا و سیما باید با هم هماهنگ باشند و برنامه های مشخصی را در روشن ساختن افراد در جامعه پیاده کنند.

 

وی تصریح کرد: همه رسانه‌ها باید با یکدیگر متحد باشند و دسته‌بندی‌های کاذب و جناحی بودن را ملاک قرار ندهند تا بتوانند به انقلاب اسلامی خدمت کنند.

 

آیت الله نوری همدانی در پایان گفت: همه مردم و دستگاه های مختلف باید با توجه به فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری (مد ظله) در نگهداری اسلام، یکدل و هم زبان باشند تا این انقلاب به دست امام عصر (عج) برسد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 453083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha