سردار فدوی؛ سخنران محوری مراسم ۵ اردیبهشت در صحرای طبس

خبرگزاری شبستان: سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس (۵ اردیبهشت) به ایراد سخنرانی می پردازد.

مهدی رحیم آبادی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی به خبرنگار شبستان گفت: مراسم گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس همزمان با (5 اردیبهشت) با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل صحرای طبس برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم به عنوان سخنران محوری به ایراد سخن می پردازد، افزود: همچنین در این مراسم فرماندهان، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده شهید "منتظر قائم"، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

 

رحیم آبادی همچنین از برگزاری برنامه کویرنوردی و دوچرخه سواری از شهرستان طبس به سمت واقعه صحرای طبس خبر داد و گفت: ورزشکاران نیز در این مراسم حضور می یابند.

 

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه قرائت ادعیه کمیل و ندبه با حضور مداحان برجسته کشوری در جوار بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(علیه السلام) طبس به مناسبت گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه آمریکای جنایتکار در صحرای طبس، برگزار و بصورت مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

 

مدیر روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: حجت الاسلام و المسلمین مهدی ماندگاری از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم ابتدا به ایراد سخنرانی می پردازد و سپس دعای پرفیض ندبه توسط حاج مهدی منصوری مداح برجسته کشوری زمزمه و بصورت زنده از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود.

 

 وی خاطرنشان کرد: همچنین در شامگاه پنج شنبه 3 اردیبهشت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، قرائت دعای روحبخش کمیل توسط خوش چهره نغمه سرای حرم مطهر رضوی انجام و با مساعدت مرکز سیمای خاوران بصورت زنده از شبکه سیمای خراسان جنوبی و شبکه سراسری قرآن پخش می شود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 453197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha