حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت تجاوز عربستان

خبرگزاری شبستان: آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت تجاوز عربستان پیامی را به مجمع مجامع قرآنی ارسال کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان  در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت تجاوز عربستان پیامی را به مجمع مجامع قرآنی ارسال کردند که متن پیام به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

 

اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتشی و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشور اسلامی یمن با کمال بیرحمی  شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست‌ها یعنی دشمنان کینه توز اسلام شده است.

 

زیرا می‌دانیم: روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیر سلطه استکبار و ایادی آنها و صهیونیست‌ها افتادند، قدرت‌های استکباری که در رأس آنها آمریکا است چون منافع و سلطه گری خویش را در خطر دیدند به این فکر افتادند که در کشورهای اسلامی، جمعیت‌هایی را به عنوان سلفی گری و داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت‌ها به دست می‌آوردند، ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند، تا این که کار به جایی رسید حکومتی که خود را خادم‌الحرمین الشریفین معرفی می‌کند و هر سال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهای دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند، امروز به کشورهای اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال‌خواهی و نجات خود از سلطه گری، هدف دیگری ندارد، حمله کرده و جنایات شرم آوری را مرتکب گردید.

 

قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر این‌ها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت، چرا درمورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضوع بحرین حرفی نزده و درباره حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفتند.

 

مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و بر این موضوع پافشاری می‌نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالأخره پیروز خواهند شد.

 

این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و به متجاوزین به کشورهای اسلام عزیز نیز اعلام می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالأخره دامنگیر آنها خواهد شد.

 

و سیعلم الذّین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون».

 

پایان پیام/

کد خبر 453569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha