برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: کارشناس مسئول دفتر فعالیت های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در استان خبرداد.

علی اصغر ایزدی، کارشناس مسئول دفتر فعالیت های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز(5اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: این آزمون با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسات قرآنی استان یازدهم اردیبهشت در شهرستان های شهرکرد و بروجن برگزار می شود.

 

وی افزود: سیزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت در چهار رشته حفظ، تدبر، مفاهیم قرآن و مفاهیم نهج البلاغه برگزار می شود.

 

کارشناس مسئول دفتر فعالیت های قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: رشته «حفظ» شامل  جزء اول، سوم، پنجم، دهم، جزء 15، جزء 20، جزء 30، حفظ کل قرآن کریم و حفظ موضوعی برگزار می شود.

 

ایزدی رشته تدبر در قرآن را در چهار کد رشته آموزش ترجمه مفاهیم مقدماتی ویژه نوجوانان، ترجمه و مفاهیم مقدماتی بزرگسالان، ترجمه و مفاهیم دوره تکمیلی و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه برشمرد.

 

وی با اشاره به حضور 652 نفردر این آزمون گفت: از این تعداد 68 نفر زیر 12 سال و 553 نفر بالای 12 هستند.

 

ایزدی در ادامه با بیان اینکه آزمون مقطع سنی زیر 12 سال به صورت شفاهی برگزار می شود، یادآور شد: این آزمون 29 لغایت 30 اردیبهشت در دبیرستان دخترانه فجر اسلامشهرکرد و دانشگاه پیام نور بروجن برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 453575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha