آمادگی ۱۶۰ مسجد جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در استان یزد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از آمادگی ۱۶۰ مسجد در سطح استان جهت پذیرایی از معتکفین خبر داد. و گفت: در مرکز استان در ۳۳ مسجد مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به آغاز ثبت نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این مراسم معنوی در 160 مسجد استان برگزار می شود.

وی افزود: در مرکز استان در 33 مسجد مراسم معنوی اعتکاف برگزار می شود که از این تعداد چهار مسجد میزبان برادران و 29 مسجد میزبان خواهران خواهند بود.

کارگر اظهار داشت: اعتکاف برادران در مرکز شهر به صورت متمرکز در مسجد ملا اسماعیل برگزار می شود اما به دلیل بعد مسافات مساجد جامع خویدک، ۱۲ امام آزادشهر و صاحب الزمان رحمت آباد نیز میزبان معتکفین برادر خواهند بود.

وی با اشاره به انجام ثبت نام اعتکاف به صورت اینترنتی در مرکز استان گفت: تاکنون حدود 450 نفر از این طریق جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کرده اند.

وی آخرین مهلت ثبت نام جهت حضور در این مراسم معنوی را 10 اردیبهشت ماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.tebyanyazd.ir/etekaf نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پایان پیام/

کد خبر 453595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha