حضور مبلغان و اساتید در مراسم اعتکاف

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام و المسلمین نجاریان زاده با بیان اینکه اعزام مبلغ، اعزام استاد و برگزاری کلاس های معرفتی از جمله برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در مراسم اعتکاف است، گفت: ستاد مرکزی اعتکاف، در اعزام مبلغ و استاد هر تعدادی که اعلام نیاز نماید، اداره کل تبلیغات اسلامی قم آماده همکاری با ستاد خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود نجاریان زاده معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با بیان این که مراسم اعتکاف در استان قم یک وجه تمایز دارد، عنوان کرد: هرسال تعداد عمده ای از اساتید حوزوی و دانشگاهی در جمع معتکفین استان قم حضور دارند که خود الگو برای معتکفین هستند.

 

معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی قم اظهار داشت: حضور مراجع عظام و برخی اساتید جامعه مدرسین در جمع معتکفین و در جوار مضجع حضرت معصومه (ع)، مسجد امام حسن عسکری و مسجد مقدس جمکران نویدی برای معتکفین است.

 

حجت الاسلام و المسلمین نجاریان زاده تصریح کرد: اساتید حوزه و دانشگاه که شاگردان مکتب اهل بیت (ع) هستند، خود می توانند الگوی رفتاری برای جوانان باشند.

 

وی با بیان این که بنای جدید مسجد امام حسن عسکری (ع) با ظرفیت بیش از هزار نفر به بنای قدیم افزوده شده است، گفت: علیرغم همه امکاناتی که وجود دارد، ما همچنان با زیرساخت های مراکز اعتکاف فاصله داریم و امید است این زیرساخت ها با حمایت دولت و کمک های مردمی توسعه یابد.

 

معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی قم بیان داشت: هر زمان که مراسم اعتکاف در جامعه برگزار می شود، عذاب های بزرگی از مردم مرتفع می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نجاریان زاده تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی قم در ایام اعتکاف، برنامه هایی از جمله اعزام مبلغ، اعزام استاد و برگزاری کلاس های معرفتی دارد، همچنین این اداره، مبلغانی به سراسر روستاهای استان اعزام می کند.  

 

وی در پایان عنوان کرد: ستاد مرکزی اعتکاف، در اعزام مبلغ و استاد هر تعدادی که اعلام نیاز کند، اداره کل تبلیغات اسلامی قم آماده همکاری با ستاد خواهد بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 453225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha