اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به جایگاه کنونی نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و افزود: این اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، یداله رجایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان شب گذشته(6 اردیبهشت) در دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد زنجان اظهار کرد: این دانشگاه میزبان دو شهید گمنام است که سال گذشته در محل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان تشیع شدند.

 

این مقام مسئول وجود شهدا را مایه خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر این کشور از اقتدار و عظمت جهانی برخوردار است و این اقتدار جزء در سایه رشادت های رزمندگان و خون شهدا میسر نشده است.

 

رئیس دانشگاه آزاد واحد زنجان با تاکید بر اینکه خون شهدا این انقلاب را بیمه کرده است، افزود: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهاین شناخته شده است، به جهت ایثار و رشادت های شهداست.

 

رجایی با یادآوری اینکه قدرت های جهانی در برابر ایران زانو زده اند، خاطر نشان کرد: دشمن برای از بین بردن این اقتدار جنگ تحمیلی بر علیه ایران را شروع کرد.

 

وی به وحدت قدرت های شرق و غرب بر علیه ایران اشاره کرد و گفت: 8 سال دفاع مقدس به ابرقدرت های شرق و غرب ثابت کرد که این انقلاب در سایه توکل به خدا پیروز شده است.

 

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان این کشور از حامیان مستضعفان است و همواره در مقابل دشمنان می ایستد.

 

رجایی همچنین به اقتدار ایران در عرصه های علمی و دانش هسته ای اشاره کرد و گفت: مذاکرات اخیر به جهان ثابت کرد که ایران به عنوان یک قدرت جهانی مطرح است.

 

در ادامه نورالدین عافی نویسنده کتاب «نورالدین پسر ایران» به بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 453983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha