شرکت بیش از یک هزار نفر از کارکنان دولت در دوره‌های آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد

خبرگزاری شبستان: کار‌شناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته یک هزار و ۴۵ نفر در دوره‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ویژه کارکنان دولت که توسط این اداره کل برگزار شد، شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت الاسلام خلیل سلطانی کار‌شناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ویژه کارکنان دولت توسط این اداره کل گفت: در سال گذشته یک هزار و ۴۵ نفر در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: این افراد درقالب ۶ عنوان دوره آموزشی شامل سه دوره آموزشی غیر حضوری و سه دوره آموزشی حضوری از آموزش‌های لازم بهره‌مند شده‌اند.

سلطانی اظهار داشت: از مجموع شرکت کنندگان در این دوره ۶۸۸ نفر خواهر و ۳۵۷ نفر برادر بوده‌اند که در مجموع ۱۴۲ ساعت آموزش به آنان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار ساعت دوره بر نفر دوره‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی ویژه کارکنان دولت توسط این اداره کل برگزار شده است.

کار‌شناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: دوره آداب و اسرار نماز به صورت حضوری و غیر حضوری، سیره‌شناسی فاطمی، توسعه و ترویج فرهنگ نماز، اخلاق و احکام و... از مهم‌ترین دوره‌های برگزار شده در سال گذشته ویژه کارکنان دولت بوده است.

پایان پیام/

کد خبر 454043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha