برگزاری جشن میلاد مسعود امام علی(ع) در کانون غدیر ایلام

خبرگزاری شبستان: جشن میلاد با سعادت حضرت امام علی(ع) با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهر ایلام در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

احمد خانی، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر شهرستان ایلام، صبح امروز(9 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این جشن بزرگ جمعه شب 11 اردیبهشت در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر برگزار می شود.

 

وی، با بیان اینکه این جشن ساعت 21 شب برگزار می شود، ابراز کرد: این جشن بزرگ با همکاری کانون فرهنگی و هنری غدیر، پایگاه مقاومت بسیج مسجد امیرالمومنین(ع) و هیئت امنای مسجد برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر شهرستان ایلام، برگزاری مسابقه فرهنگی، مولودی خوانی، سخنرانی در خصوص شخصیت و سیره علوی حضرت امام علی (ع) و همچنین اهدای بسته های فرهنگی به برگزار کنندگان این جشن و جایزه به برگزیدگان از برنامه های این جشن عنوان کرد.

 

وی، تصریح کرد: همچنین ایستگاه صلواتی به مناسبت جشن میلاد و روز پدر در محل مسجد امیرالمومنین(ع) شهر ایلام دایر بوده و از مردم و شرکت کنندگان در این جشن پذیرایی خواهد شد.

 

خانی، در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم ولایی شهر ایلام به ویژه جوانان و نوجوانان برای حضور و شرکت در این جشن بزرگ دعوت می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 454653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha