استان یزد در سال یزد ۴۳۵ گفتمان دینی در زمینه معارف برگزار کرد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: استان یزد در سال یزد ۴۳۵ گفتمان دینی در زمینه معارف برگزار کرد.

حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) در تبیین فعالیت‌های اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، در سال گذشته گفت: در سال گذشته ۴۳۵ گفتمان دینی در موضوعات مختلف در استان برگزار شده است.

وی افزود: در بحث گفتمان‌های دینی مساجد ۲۰ گفتمان دینی در مساجد محوری و ۲۵ گفتمان دینی در مساجد غیرمحوری برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها در ۱۰ موضوع شامل اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی، جنگ نرم، جوانان، آسیب‌های اجتماعی، زن و خانواده در اسلام، عفاف و حجاب، فروع دین، مناسبت‌های ملی و مذهبی، نحله‌های عرفانهای انحرافی و آسیب‌شناسی فرهنگ دینی در سطح استان برگزار شده است.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: از مجموع گفتمان‌های دینی برگزار شده در استان ۵۶ گفتمان به صورت همایشی و ۳۷۹ گفتمان به صورت کارگاهی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دین در مدارس گفت: در مجموع در سال گذشته ۱۴۵ گفتمان دینی در مراکز آموزشی راهنمایی و ۱۲۰ گفتمان دینی در مراکز آموزش متوسطه برگزار شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۱۲۵ گفتمان دینی نیز در سایر مکان‌ها نظیر دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، ادارات برگزار شده است

 

پایان پیام/

کد خبر 455095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha