تدین و تعالیم اسلامی امری مهم در فعالیت‌های اجتماعی در کشور است

خبرگزاری شبستان: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدین و فعالیت مردم یزد گفت: تدین و تعالیم اسلامی امری مهم در فعالیت‌های اجتماعی در کشور است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمدرضا نعمت‌زاده، امروز (۲۲ اردیبهشت) در مراسم افتتاح کارخانه الیاف گستر یزد با حضور معاون رئیس جمهور گفت: استان یزد همیشه در زمینه کالا و خدمات در کشور فعال عمل کرده است و این خودباوری و تلشا نشان دهنده تدین و دلبستگی مردم این استان به تعالیم اسلام بوده است. 

وی افزود: من در این چند دهه از انقلاب اسلامی چیزی جز کار و تلاش از این مردم ندیده‌ام زیرا این مردم با وجود رکود‌ها و تورم کار خود را در هر شرایطی ادامه داده‌اند. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: ما بایستی با الگو گیری از کار و تلاش و تدین مردم یزد همایشی را برای معرفی آن‌ها به کشور برگزار کنیم تا از این طریق الگوسازی مثبت داشته باشیم. 

نعمت‌زاده تصریح کرد: در استان یدز نرخ بیکاری پنج و ۶ دهم درصد و کمتر از بیکاری در کشور است که این نیز در سایه تلاش و کار و روحیه قناعت مردم استان یزد است. 

وی ادامه داد: این استان از لحاظ آب محدود است اما با این وجود در سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون دلار صادرات داشته است که امیدواریم با تلاش این میزان نیز افزایش پیدا کند.

پایان پیام/

کد خبر 457824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha