فعالان کانون های مساجد اهر و هوراند تجلیل شدند

خبرگزاری شبستان: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اهر و هوراند طی مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان از اهر، همایش تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی کانون های مساجد اهر و هوراند، روز گذشته(22اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر، سید محمدعابدی، فرماندار اهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، محمد هادی نیا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و جمعی از ائمه جماعات، اعضای هیات امنا، مدیران مسئول و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اهر در این همایش حضور داشتند.

این همایش با هدف ارائه راهکار مناسب جهت افزایش تعداد کانون‏های فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان و به منظور تبیین اهداف و عملکرد کانون‌های مساجد و تجلیل از فعالان کانون های مساجد شهرستان اهر و هوراند برگزار شد.

در ادامه این مراسم، مهران اسماعیل نژاد، حافظ ۲۳ جزء از قرآن کریم که به علت سانحه تصادف، دچار مشکل حرکتی و تنفسی شده و به سختی تکلم می کند، به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه حضار قرار گرفت.

در پایان این همایش از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اهر و هوراند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد. در این مراسم فرماندار اهر و هوراند نیز تجلیل شدند.

پایان پیام/

کد خبر 457948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha