شیعیان در برابر اعدام شیخ نمر سکوت نمی کنند/ عربستان به عنوان اصلیترین پازل دشمنان در حال نقش آفرینی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بخش مرکزی یزد ضمن محکومیت حکم اعدام شیخ نمر گفت:  شیعیان در برابر اعدام شیخ نمر سکوت نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد روز گذشته در تجمع بزرگ حوزویان استان یزد در مدرسه مصلای یزد در اعتراض به صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر گفت: در برابر اعدام شیخ نمر سکوت نخواهیم کرد.

وی افزود: وحدت از مهم‌ترین مختصات دین مبین اسلام است و پیامبر اکرم (ص) در هر زمانی از هرج و مرج به اسم مسلمانان در میان امتشنگران بودند زیرا این هرج و مرج سبب آشفتگی و کشتار و خون ریزی در میان امت اسلامی می‌شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: آل سعود یکی از این جریاناتی است که پیامبر اعظم (ص) از آن اعلام نگرانی کرده بود چون امروز عربستان به اسم اسلام نه تنها باعث ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی شده است بلکه به نام دین خود را خادم الحرمین معرفی کرده و در یمن مسلمانان را به خاک و خون کشیده است.

حجت الاسلام مدرسی خاطرنشان کرد: اخیرا کنفرانس مقابله با تکفیر برگزار شد که نیاز است خروجی این کنفرانس و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص مورد بازنگری قرار گیرد تا اهداف شوم دشمن برای مردم ملموس شود.

وی هدف مسلمانان و طلاب در این برهه از زمان را دفاع از شخصیت علمای اسلام همچون شیخ نمر دانست و گفت: نباید طلاب و ملت بزرگ ایران در برابر انحراف و ظلم دیگر کشور ساکت بنشینند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: سکوت امروز دانشمندان و علما و شخصیت‌های اسلامی در برابر انحرافات حکام کشورهای عربی و اعدام شیخ نمر و دیگر افراطی‌هایی که در منطقه شاهد هستیم به ویژه در یمن خیانت محسوب می‌شود.

وی در پایان با هشدار به عربستان در خصوص اجرای حکم اعدام شیخ نمر علت این اقدام ضد حقوق بشری و خائنانه آل یهود را تفرقه در بین مسلمانان و سرکوب بیداری اسلامی در عربستان و همچنین محصور کردن علمای مسلمان این کشور دانست.

پایان پیام/

کد خبر 458274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha