معلمان شهید مطهری را الگویی با آموزه‌های اسلامی برای خود بدانند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به آموزه‌های اسلامی گفت: معلمان شهید مطهری را الگویی با آموزه‌های اسلامی برای خود بدانند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تجلیل از معلمان مدارس صدرای شهرستان یزد امروز (۲۳ اردیبهشت) در محل اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستان یزد برگزار شد. 

حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: علم و علم اموزش در دین مبین اسلام جایگاه بسیار بالایی دارد زیرا در اسلام بر علم و علم آموزی از گهواره تا گور تاکید شده است و نسبت به سایر ادیان نیز سرآمد است. 

وی افزود: مدارس در صورتی به مکان مقدس تبدیل می‌شوند که به مکانی برای تربیت نیروی متعد جهت خدمت به دین تبدیل شود. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه معلمان تعلیم و تربیت دانش آموزان مطابق با آموزه‌های اسلامی است. 

حجت الاسلام کارگر تصریح کرد: یکی الگوهای موفق و اسلامی در زمینه تربیت و تعلیم شهید مطهری است که معلمان ما باید با انتخاب ایشان به عنوان الگو در جهت تعلیم و تربیت نیروی انسانی متعهد و اسلامی تلاش کنند. 

وی بیان کرد: ما نباید ارزش علم را با متاع بی‌ارزش دنیا مقایسه کنیم زیرا کسی که برای خدا تعلیم دهد، ارزش واقعی علم را دریافته است. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: اگر شما معلمان با اخلاص دانش آموزان خود را تعلیم دهید در آینده متعلمین شما از نظر اخلاص در جامعه سرآمد خواهند بود. 

وی با بیان اینکه یک معلم می‌تواند جاذبه‌های بسیار زیادی برای دانش آموزان داشته باشد افزود: رفتار، گفتار و کردار یک معلم بالا‌ترین تاثیر را بر دانش آموز خواهد داشت. 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: علم و علوم زمانی ارزش دارد که در جهت تقرب خدا و خلقت به خلق باشد و انسان را به تقرب الهی برساند.

پایان پیام/

کد خبر 458118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha