رابطین فرهنگی مدارس بازوی توانای کمیته امداد در امور فرهنگی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: رابطین فرهنگی مدارس بازوی توانای کمیته امداد در امور فرهنگی هستند. 

غلامرضا مشعلچی، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در حاشیه همایش تجلیل از رابطین فرهنگی شهرستان مهریز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: رابطین فرهنگی مدارس بازوی توانای کمیته امداد در امور فرهنگی هستند که زمینه رشد تحصیلی و رفع مشکلات دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش را فراهم می‌کنند. 

وی افزود: مشاوران و رابطین همکار با کمیته امداد استان یزد اقدامات مختلفی را در زمینه ارائه مشاوره و ارتقاء تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش انجام می‌دهند. 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی محور فعالیت کمیته امداد است و رابطین فرهنگی پل ارتباطی بین دانش آموزان و کمیته امداد هستند. 

کارآموز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز هم در این همایش به اجر معنوی خدمات یک رابط فرهنگی نسبت به دانش آموزان بی‌بضاعت و ایتام اشاره نمود و گفت: سعی ما باید این باشد تا از افت تحصیلی یک دانش آموز و ترک تحصیل این عزیزان جلوگیری کنیم و نگذاریم فقر منجر به عدم پیشرفت این عزیزان شود. 

لازم به ذکر است، در پایان این همایش، رابطین فرهنگی مدارس شهرستان مهریز از سوی کمیته امداد تجلیل شدند.

پایان پیام/

کد خبر 457836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha