۲۰ خرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رضوی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رضوی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رضوی ۲۰ خردادماه است. 

هادی ورشویی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به برگزاری جشنواره رضوی در دهه کرامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رضوی ۲۰ خردادماه است. 

 

وی افزود: در این راستا نیز قوانینی برای ارسال آثار در جشنواره ارائه شده است که حداکثر زمان فیلم‌های کوتاه بخش داستانی و مستندباید ۳۰دقیقه باشد. 

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: آن دسته از فیلم‌هایی که تهیه کننده حقیقی و حقوقی دارند و به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌نماید، درصورت پذیرفته شدن دربخش مسابقه باید نامه مجوز حضور در جشنواره توسط تهیه کننده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

ورشویی تصریح کرد: بخش مسابقه در دو گروه موضوعی برگزار می‌شود که گروه دوم شامل سبک زندگی رضوی است و در این راستا نیز موضوعات اصلی این جشنواره شامل زندگی امام رضا (علیه السلام)، کرامات امام رضا (علیه السلام)، مریدان و شاگردان امام رضا (علیه السلام)، امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها)، امام رضا (علیه السلام) و حضرت شاهچراغ (علیه السلام)، زائران امام رضا (علیه السلام) است. 

 

وی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های پژوهشی و مروری بر آثار فیلمسازان مطرح در حوزه فیلم کوتاه نیز از دیگر برنامه‌های این جشنواره است. 

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در پایان گفت: ۲۸ مردادماه، زمان برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از آثار بر‌تر است که با حضور فیلمسازان برجسته کشور و مسئولان وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 460543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha