۱۹۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام شعبانیه به مناطق مختلف یزد اعزام می‌شوند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به هفته مهدویت و ایام ارتحال امام (ره) گفت: ۱۹۰ مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام شعبانیه به مناطق مختلف یزد اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد روز گذشته (۳ خردادماه) در نشستی در سازمان تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به و مبلغه به مناسبت‌های شعبانیه و هفته مهدویت و همچنین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ در جامعه ما ۱۹۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف اعزام می‌کنیم.

وی افزود: این مبلغان به بخش‌های مختلف جامعه اعزام می‌شوند که برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و مسائل دینی، تبیین اهمیت اقامه نماز جماعت، سخنرانی، حضور در مراسمات هفته مهدویت و مراسمات بزرگداشت ارتحال امام (ره) از جمله این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات مختلف و همچنین برنامه‌ها دشمنان برای انحراف جوانان در جامعه ما برنامه‌هایی را در این راستا داریم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری کلاس‌های آموزشی و تحلیل مسائل روز اشاره کرد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به لزوم تبیین جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به طرق مختلف و راه‌های مبارزه با آن این اداره برنامه‌هایی را در جهت وحدت بین شیعه و سنی و تبیین اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) برگزار می‌کند.

پایان پیام/

کد خبر 460778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha