همراهی امدادهای غیبی خداوند با انگیزه و اعتقاد در عملیات بیت‌المقدس

خبرگزاری شبستان: جانشین بسیج مستضعفین در یزد گفت: در عملیات بیت‌المقدس انگیزه، اعتقاد، دانش، آموزش و تجهیزات همه به همراه امداد غیبی خداوند ظاهر شد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان در یزد، علی فضلی جانشین بسیج مستضعفین روز گذشته (۴خرداد) در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور در یزد گفت: یکی از فرامین نورانی نائب امام زمان (عج) اردوهای راهیان نور است که در کشور ۲۰۰ هزار نفر در این فرمان خدمت رسانی می‌کنند. 

وی افزود: کادرسازی برای انقلاب اسلامی یکی از برکات اردوهای راهیان نور است که در این رستا نیز مناشا برکت همراه با پشتوانه الهی و قرآنی است. 

فضلی تصریح کرد: امروز در راهیان نور، بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی جهان اسلام صورت می‌گیرد و خادمان این عملیات باید ارزش و قدر خود را بدانند. 

وی ادامه داد: راهیان نور الان به نحوی است که امروزه در کشور بیش از ۵ میلیون زائر راهیان نور داریم و به تعبیر دیگر راهیان نور یک حج بصیرتی است. 

جانشین بسیج مستضعفین همچنین ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خصوص فرمان امام در خصوص آزادسازی خرمشهر و بصیرت ایشان در ساماندهی عملیات بیت المقدس و همچنین توجه رزمندگان به امر به معروف و نهی از منکر و نماز مطالبی ارائه کرد.

پایان پیام/

کد خبر 461051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha