استان یزد رتبه دوم مسابقات قرآن در خانه را در بین کارمندان دادگستری کشور به خود اختصاص داد

خبرگزاری شبستان: استان یزد رتبه دوم مسابقات قرآن در خانه را در بین کارمندان دادگستری کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، ‌ محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد روز گذشته (۳ خردادماه) در نشست مدیران روابط عمومی حوزه قضایی استان یزد گفت: یکی از معاونت‌های مهم در دستگاه قضا معاونت فرهنگی است که در این راستا برای ارتقای سطح فرهنگی کارکنان دستگاه قضایی استان و نشاط کاری فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های ما در زمینه فعالیت‌های قرآنی برای کارمندان و مسئولین قضایی است که این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، ومفاهیم برگزار شد و نفرات بر‌تر نیز جهت شرکت در مسابقه نهایی مشخص شده‌اند.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد خاطرنشان کرد: استان یزد رتبه دوم مسابقات قرآن در خانه را در بین کارمندان دادگستری کشور به خود اختصاص داد که این مسابقات از سوی مسابقات قرآنی قم برگزار شد.

عرشیان تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و حضور اساتید اخلاق یکی دیگر از فعالیت‌های فرهنگی ما است که در مناسبت‌های مختلف برای برگزاری آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد:: مسابقات قرانی که در بالا بردن روحیه معنوی کارکنان موثر است باید به صورت گسترده و با حضور پر رنگ و فعال همکاران در استان برگزار شود

پایان پیام/

کد خبر 460777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha