یادواره شهید دوستی در روستای مشوکی برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره شهید «دوست محمد دوستی» به همت کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) روستای مشوکی سربیشه و حوزه بسیج شهید شعیبی درح با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امام جمعه درح شب گذشته (6 خرداد) در این مراسم با اشاره به اینکه تمام بدبختی های این دنیا به خاطر کنار گذاشتن دستورات انسان ساز قرآن است، افزود: قرآن بدون ولایت و نماز هیچ تاثیری ندارد.

 

حجت الاسلام مرتضی صانعی با بیان اینکه شهدا با شهادت یک زندگانی ابدی را برای خود انتخاب کردند، به فضایل ماه شعبان اشاره کرد و گفت: دعا، استغفار و صلوات در این ماه از سوی ائمه معصومین (علیهم السلام) تاکید و سفارش زیادی شده است.

 

وی به تشریح اوضاع منطقه خاورمیانه پرداخت و بر پیروی و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و عمل به دستورات ایشان تاکید کرد و ادامه داد: باید دقت کنیم که مبادا غفلت موجب شود که حضور امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) را در زندگی درک و احساس نکنیم.

 

حسین خسروی، مدیرکانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) مشوکی نیز در این مراسم گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با وجود تمامی تحریم های علمی، فنی و اقتصادی و با توکل بر خداوند و باور «ما می توانیم» و با تقدیم شهدای بسیار ارزشمند به انرژی هسته ای دست یافته است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز چشم دیدن این پیشرفت ها را ندارند و درصدد بهانه جویی و سنگ اندازی هستند، تصریح کرد: صدور قطعنامه های مکرر، اعمال تحریم های غیرقانونی و ترور دانشمندان هسته ای از جمله این مظالم است.

 

خسروی ادامه داد: رهبر هوشیار و حکیم انقلاب اسلامی با اعلام موضع مقتدرانه با نرمش قهرمانانه برای اتمام حجت با دشمنان و بی اثر کردن بهانه های آنان در افکار عمومی جهان، مسیر مذاکره را گشودند.

 

وی خاطرنشان کرد: عهدشکنی های مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته ای به ویژه سالهای اخیر، نشان می دهد که باید همواره مراقب حیله آمریکای عهدشکن باشیم و گرفتار دام فریب آن نشویم.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم شرکت کنندگان در یادواره شهید دوستی «گزاره برگ ملت ایران در مذاکرات هسته ای» که شامل شش اصل با تاکید بر مواضع صریح رهبر معظم انقلاب برای مذاکرات را امضاء کردند.

 

اجرای گروه سرود خواهران کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) مشوکی و پایگاه بسیج، بیان خاطره توسط برادر شهید دوستی «حسین دوستی»از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

یادواره شهید دوست محمد دوستی به همت کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب(علیه السلام) روستای مشوکی سربیشه و حوزه بسیج شهید شعیبی درح با حضور رئیس بنیاد شهید سربیشه، جانشین ناحیه سپاه این شهرستان، پدر شهید احراری از بخش درح و جمعی از خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 461638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha