متاسفانه ما کاری برای رشد دینی جوانان نکرده ایم/ منافع مادی ما بر سلامت مردم اولویت پیدا کرده است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به روز جوان گفت: متاسفانه ما کاری برای رشد دینی جوانان در کشور نکرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز(8 خردادماه) در خطبه های نماز جمعه یزد با ضمن تبریک به مناسبت ایام شعبانیه و میلان امام زمان(عج) گفت: همانطور که در احادیث بیان شده هرکس که امام زمان خود را نشناسد حتما در مسیر جهل میمیرد.

وی افزود: منطق شیعه نیز می گوید در همه زمان ها و تا قیامت باید امام وجود داشته باشد و هیچ ظرف زمانی خالی از امامت نیست که این امام نیز از جانب خداوند متعال معرفی شده است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: سوال ما از اهل سنت با توجه به پذیرش این حدیث این است که امروز امامشان چه کسی است و آیا عربستان که تنها با دلار کار می کند، امام آنها است؟!

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان خاطرنشان کرد: امروز قشر جوان، قشری حساس هستند زیرا دشمنان برای آنها برنامه های بسیار زیادی دارند و سعی دارند تا آنها را منحرف کنند و در این رستا نیز متاسفانه ما بر رشد جوانان غفلت کرده ایم و هیچ کاری برای رشد دینی آنها نکرده ایم.

وی ادامه داد: معلمان و حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید فکری اساسی برای جوانان داشته باشند.

امام جمعه یزد با اشاره به هفته دخانیات تصریح کرد: متاسفانه امروز منافع مادی ما بر سلامت مردم اولویت پیدا کرده است و کسی به فکر دخانیات نکرده است و با وجود اینکه همه چیز گران شده اما دخانیات همچنان ارزان است.

پایان پیام/

کد خبر 461802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha