مسابقات منطقه ای قرآن کریم قوه قضائیه  به میزبانی یزد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسابقات منطقه ای قرآن کریم قوه قضائیه آبان ماه جاری  به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

محمد رضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در بخش های مختلف جامعه از جمله دستگاه های قضایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: مسابقات منطقه ای قرآن کریم قوه قضائیه با حضور نفرات برتر پنج استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، هرمزگان، کرمان و فارس در آبان ماه جاری  به میزبانی یزد برگزار می شود

وی افزود: مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه در سال 1394 ویژه کلیه کارکنان دستگاه قضایی و خانواده آنان شامل همسر و فرزندان بالای 16 سال و بیشتر است.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان یزد خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته های مفاهیم و تفسیر، قرائت ویژه برادران، ترتیل و حفظ قران برگزار می شود.

عرشیان ادامه داد: در مرحله شهرستان در هر رشته نفرات اول و دوم به مسابقات استانی که در شهریورماه در یزد برگزار میشود اعزام می شوند و پس از آن نیز نفرات برتر شهرستان ها با هم به رقابت می پردازند و در پایان نیز نفرات برتر این مرحله نیز به مرحله منطقه ای اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: این مسابقات در مرحله کشوری نیز در دیماه و بهمن ماه برگزار می شود و نفرات اول منطقه ای با هم رقابت می کنند.

پایان پیام/

 

کد خبر 461922

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha