اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه بزرگی در جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در جامعه گفت: اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) سرمایه بزرگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (10 خردادماه) در دیدار با محمد اکبری، رئیس کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد امام خیمنی (ره) یکی از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) است که به برکت این انقلاب پایه گذاری شده است.

وی افزود: در آموزه های دینی و زندگانی اهل بیت، تاکیدات بسیاری مبنی در جهت کمک به هم نوع صورت گرفته و همه ما موظفیم که در این راه گام برداریم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: مردم به صدقات اعتقاد خاصی دارند و  آثار خاصی نیز بدان دارند اما خدایی بودن آن امری مهم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به زکات فطره تصریح کرد: عموم مردم به زکات فطره معتقدند و آن را یک تضمین الهی برای خود می دانند اما نمی توان آن را به سمت کمیته امداد جهت دهی کرد چرا که بسیاری از مردم خود افراد نیازمندی را می شناسند که به آن ها کمک می کنند.

پایان پیام/

کد خبر 462331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha