مذاکرات هسته ایران روشن کننده منطق، مظلومیت و صداقت ملت ایران برای سایر ملت های جهان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به مداکرات هسته ای گفت: مذاکرات هسته ایران روشن کننده منطق، مظلومیت و صداقت ملت ایران برای سایر ملت های جهان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد روز گذشته(31 تیر) در سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مذاکرات هسته ای توافقی در حدامکان برای کشور است و از آن می توان به عنوان آغازی برای فعالیت های دیگر نام ببریم.

وی افزود: ایستادگی، مقاومت، پیشرفت های علمی ملت ایران باعث شد تا دشمنان به دنبال رسیدن به توافق در مذاکرات باشند زیرا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون آنها به هر شیوه ای برای بر زمین زدن این انقلاب توسل جسته اند اما پشتکار و منطق مردم و این انقلاب اجازه به آنها نداده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته ایران با کشورهای اروپایی در مجموع منطق، مظلومیت و صداقت ملت ایران برای سایر ملت های جهان روشن کرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در خطبه 53 نهج البلاغه بر تلاش دشمنان برای ایجاد رخنه در بین شما تاکید دارند و بیان می کنند که اگر روزی دید دشمن قصد مذاکره با شما دارد مذاکره کنید اما توجه داشته باشید که دشمن قصد دارد با مذاکره راه ورود خود را باز کند پس هوشیار باشید زیرا به آنها نمی توان اعتماد کرد هرگاه به آنها اعتماد کردید و به آنها دست دادید پس از آنکه دست خود را کشیدید انگشتان دست خود را بشمارید تا انگشتان شما کم نشده باشد.

وی با اشاره به حضور خوب و گسترده مردم در برنامه های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: جهت رسیدن به قرب الهی باید زیر سایه قرآن زندگی کرد اما ظواهر دنیوی و خواسته های انسانی باعث غفلت از این امر می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: ماه رمضان زمینه ساز انقلابی درونی در انسان است و باید از عوامل به وجود آورنده همین انقلاب در جهت حفظ آن در درون خود بهره بگیریم.

پایان پیام/

کد خبر 474223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha