تعداد ۲۰۸ نفر در مدارس صدرای استان یزد پذیرفته شدند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به حضور یک هزار نفر در آزمون مدارس صدرای استان یزد گفت: ۲۰۸ نفر در مدارس صدرای استان یزد پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز(21 تیر) در نشست پشتیبانی مدارس صدرای یزد گفت: مدارس صدرای استان یزد با استقبال خوبی از مخاطبین خود همراه شده است که این نشان دهنده همکاری و حمایت های آموزش و پرورش است.

وی افزود: در آزمون سال جاری مدارس صدرای استان یزد بیش از یک هزار نفر حضور داشتند که و علی رغم تبلیغات محدود این مدارس ما با استقبال خوب مردم همراه شدیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این آزمون تعداد495 نفر دختر و 463 نفر پسر  شرکت کردند که پس از انجام مصاحبه 208 نفر شامل 104دانش آموز پسر و 104 دانش آموز دختر برای سال تحصیلی جدید در این مدارس پذیرفته شده اند.

حجت الاسلام کوهستانی خاطرنشان کرد: یکی از نکات قابل توجه حضور خانواده ها در این آزمون ها بود که با توجه به حضور پرشور مردم در این امتحانات وظایف ما را سنگین تر کرده است و خانواده ها به ما اعتماد کرده اند و اگر ما درست پاسخ ندهیم مسئول خواهیم بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: علاقه و انگیزه خانواده ها در جهت سوق دادن فرزندانشان به سمتی که در آنجا معارف و آموزه های دینی پررنگ تر است افزایش یافته است.

وی بیان کرد: مدارک تحصیل در این مدارس شایستگی دانش آموزان است و اینکه بتوانند در آزمون ورودی و مصاحبه موفق باشند و در این راستا نیز از اموزش و پرورش استان انتظار داریم تا آنجا که در سطح استان امکان دارد نسبت به گسترش و رشد این مدارس ما را حمایت کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 471975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha