مساجد بستر مناسبی برای بیان دیدگاههای امام راحل/ کانون مصلی در نهبندان راه اندازی می شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه نهبندان مساجد را بستر و پایگاهی مناسب برای بیان دیدگاه ها و اندیشه های امام راحل دانست و گفت: در زمان کنونی بهترین سنگر برای حفظ ارزشهای اسلامی مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام عباسعلی خزاعی امروز (9 خرداد) در دیدار با مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی و جمعی از فعالان کانونهای فرهنگی هنری نهبندان و در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مساجد بستر مناسبی برای بیان دیدگاههای امام راحل هستند.

 

وی با اشاره به مرز مشترک شهرستان نهبندان با کشور افغانستان و گسترش فعالیت های دشمن در تهاجم فرهنگی افزود: در زمان کنونی بهترین سنگر برای حفظ ارزشهای اسلامی مسجد است.

 

امام جمعه نهبندان گفت: امروز دشمن به خانه ها وارد شده و مدیران و اعضای کانونهای فرهنگی هنری باید بسیار نسبت به گذشته هوشیارتر باشند چرا که راه علاج این این توطئه و دیگر مشکلات، مسجد است.

 

حجت الاسلام رمضان زاهدی، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و اعیاد شعبانیه، به نگاه ویژه دبیرخانه مساجد به شهرستان های مرزی از جمله نهبندان اشاره کرد و اظهار داشت: به دنبال جذب اعتبار ویژه از ستاد عالی کانونهای مساجد برای شهرستان های مرزی بالاخص نهبندان هستیم.

 

وی از مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد خواست طرح های فرهنگی خود را به دبیرخانه مساجد استان ارسال کنند تا برای جذب اعتبار به مرکز ارائه شود.

 

حجت الاسلام زاهدی در این دیدار قول مساعد به منظور راه اندازی و تجهیز کانون مصلی شهرستان نهبندان را داد.

 

سید حسین هاشمی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نهبندان نیز در این دیدار اولویت کار در کانونهای مساجد این شهرستان را جذب جوانان به مساجد اعلام کرد و خواستار نگاه ویژه مسئولان به شهرستان نهبندان شد.

 

بر اساس این گزارش، در این دیدار مدیران کانونهای فرهنگی هنری شهرستان نهبندان به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات؛،‌انتقادات و مشکلات خود پرداختند.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 461993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha