احیای امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با جنگ نرم نقش مؤثری دارد

فرمانده سپاه ناحیه آبیک، بر اهمیت و تاثیر احیای امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.

سرهنگ حمید کانطوری، فرمانده سپاه ناحیه آبیک، با بیان اینکه فرهنگ سازی و تذکر لسانی در دستور کار ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفته است، به خبرنگار شبستان گفت: با تصویب لایحه ستاد احیای امر به معروف در مجلس، احیای این فریضه دینی در جامعه ساز و کار قانونی به خود می گیرد و در سه بخش وظایف مردم نسبت به دولت، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به مردم در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر مشخص می شود.

 

وی با اشاره به روند شکل گیری ستاد و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آبیک، خاطرنشان کرد: شوراها باید معروفات و منکرات حوزه کاری شان را استخراج کرده و به صورت دستورالعمل در اختیار افراد زیر مجموعه خود قرار دهند.

 

سرهنگ کانطوری، از برگزاری کارگاه آموزشی و توجیهی 6 ساعته به صورت تخصصی برای شوراها و مسئولان و مدیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: تذکر لسانی مهم ترین هدف ستاد است که دست اندرکاران این کارگاه آموزشی باید از مهارت های لازم برای جذب مخاطب بهره مند باشند.


دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبیک با اشاره به فرهنگی غنی اسلامی، اظهارداشت: باید با الگوپذیری از قرآن کریم، ائمه اطهار(ع) و علمای دینی، فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه پیاده کنیم.

 

وی از اجرای طرح صالحین در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان خبر داد و یادآور شد: تاکنون 82 حلقه صالحین در سطح مسادجد تشکیل شده است.


فرمانده سپاه ناحیه آبیک، از اجرای طرح صالحین در دانشگاه ها و مدارس خبر داد و افزود: ارتقای سطح معنوی، اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی بسیجیان، دانشجویان و دانش آموزان و آگاه سازی و بصیرت بخشی به آنان از اهداف مهم اجرای طرح صالحین است.

 

سرهنگ کانطوری با اشاره به ماه عزداری امام حسین (ع)، بیان داشت: امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است و برای احیای دین محمدی و احیای امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کرد.

 

وی، احیای امر به معروف و نهی از منکر را در احیای فرهنگ اسلامی و ایرانی، تقویت معنویت، اخلاق و فرهنگ جامعه بسیار راهگشا دانست و افزود: باتذکر لسانی و افزایش فعالیت ها و امور فرهنگی و دینی در جامعه می توانیم معضلات و آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 4627

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha