آغاز طرح امداد و نجات تابستانی هلال احمر در بندر آستارا

خبرگزاری شبستان: رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا از آغاز طرح امداد و نجات تابستانی هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

حسین خورشیدی، رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: طرح امداد و نجات تابستانی هلال احمر همه ساله و همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طرح امداد و نجات ساحلی در طرح سالم سازی سفیر امید برگزار می‌شود، افزود: در این طرح روزانه پنج نفر از امدادگران هلال احمر حضور دارند و به همشهریان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه در فصل تابستان طرح امداد و نجات جاده‌ای در گردنه حیران اجرا می‌شود، اظهار کرد: با توجه به حادثه خیز بودن جاده بندر آستارا به اردبیل این طرح به طور جدی و با مشارکت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صیادلر در منطقه اجرا می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: طرح امداد و نجات جاده‌ای با مشارکت پنج امدادگر دوره دیده در پایگاه صیادلر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر نیروهای مستقر در طرح ساحلی و امداد و نجات جادهای، یک گروه چهارنفره اعم از کارکنان جمعیت هلال احمر بندر آستارا و امدادگران پشتیبان طرح امداد و نجات در فصل سه ماهه تابستان هستند.

خورشیدی در پایان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر بندر آستارا در این طرحها از تجهیزات مورد نیاز از قبیل آمبولانس و وسایل امداد و نجات بهره می‌برد، گفت: امداد رسانی، کمک‌های اولیه و انتقال آسیب دیدگان احتمالی به اورژانس‌ها و مراکز درمانی از اهداف اجرایی این طرح در طول سه ماهه تابستان است.

پایان پیام/

کد خبر 466769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha