۳۶ درصد از پرسنل دادگستری استان یزد از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند

خبرگزاری شبستان: مسئول امور ایثارگران دادگستری استان یزد در همایش سراسری تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان یزد گفت: ۳۶ درصد از پرسنل دادگستری استان یزد از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمید سفید، مسئول امور ایثارگران دادگستری استان یزد امروز(6 تیر) در همایش سراسری تجلیل از ایثارگران دستگاه قضایی استان یزد که به مناسبت هفته قوه قضائیه در یزد برگزار شد، با اشاره به حماسه آفرینی های ایثارگران در جبهه های حق علیه باطل گفت: تقویت روحیه ایثارگری بایستی در جامعه صورت گیرد و آن را نیز به مراجع کنندگان نیز انتقال دهیم.

وی افزود: پنجمین روز از هفته قوه قضائیه به نام قوه قضائیه، تجلیل از شهدا، ایثارگران و خدمتگزاران دستگاه قضایی نامگذاری شده است که امیدواریم بتوانیم مقداری از ایثارگری های این بزرگان را برای جامعه تبیین کنیم.

مسئول امور ایثارگران دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: امروز باید زمینه در جامعه برای استفاده ایثارگران از مزایای قانونی خود طبق قوانین مصوب فراهم شود و در این راستا نیز انتظار می رود ایثارگران و عزیزانی که در طول 8 سال دفاع مقدس حضور داشته اند خاطرات و رشادت های خود از جنگ را به  ثبت  برسانند تا به عنوان الگو برای نسل های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

سفید تصریح کرد: 36 درصد از پرسنل دادگستری از خانواده معظم شهدا وایثارگران هستند که 44 نفر از نیروهای دادگستری جانباز ، 75 نفر رزمنده، 34 نفر فرزند شهید، 59 نفر برادر شهید، 31  نفر خواهر شهید و 45  نفر فرزندان جانبازان و چهار نفر نیز ازآزادگان سرافراز هستند.

وی همچنین با اشاره به دستگاه های تابعه قوه قضائیه در استان یزد گفت: 33 نفر ایثارگر در اداره ثبت اسناد و املاک، 24 نفر در اداره کل زندان های استان، 9 نفر در پزشکی قانونی، هفت نفر در اداره تعزیرات حکومتی، چهار نفر در بازرسی استان و 23 نفر در سازمان قضایی نیروهای مسلح، 93 نفر نیز از این عزیزان نیز در شوراهای حل اختلاف استان مشغول به کار هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 468523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha